Over de antwoordservice telefoondienst

antwoordservice blonde vrouw

Goedemorgen Goedemiddag is een antwoordservice telefoondienst voor ondernemers. Wij nemen de telefoon voor u aan wanneer u dat zelf niet kunt. Actief sinds 2013 en onderdeel van GMGM B.V.

U kunt uw bedrijfstelefoonnummer door ons laten beantwoorden. Onze telefonistes nemen op met uw bedrijfsnaam en daarna krijgt u een e-mail met daarin een verslag wie er gebeld heeft en waarvoor. De telefonist(e) noteert altijd het telefoonnummer en de naam van de beller. Indien nodig ook de bedrijfsnaam en/of e-mail adres. Onze telefonistes kunnen ook een receptie functie vervullen, in dat geval wordt de beller ‘gescreend’ en conform uw instructies wel/niet doorverbonden.

Wij zijn anders! Waarom wij anders zijn en daarvoor kwaliteit voor een goede prijs kunnen leveren staat hier uitgelegd.

Jazeker! U kunt de dienst 30 dagen uitproberen. De inschrijfkosten worden pas na die 30 dagen gefactureerd tenzij u tussentijds opzegt. Binnen de proef van 30 dagen zijn 20 gratis gesprekken inbegrepen. Klik hier om u aan te melden voor de gratis proefperiode.

Bereken het met onze calculator!

 

Rekenvoorbeeld 1:
Er komen wekelijks 5 gesprekken binnen en u heeft het BASIS pakket. U heeft in het control panel aangegeven dat er geen enkel gesprek doorverbonden kan worden, dus voor alle gesprekken wordt een boodschap aangenomen. Per saldo bent u derhalve kwijt:

4 x 5 = 20 gesprekken per maand

20 afgehandelde gesprekken x €1,99 per gesprek = €39,80 + 4,95 abonnement = 44,75 per maand

Rekenvoorbeeld 2:
Er komen wekelijks 50 gesprekken binnen en u heeft het STANDAARD pakket. Sommige gesprekken (25%) daarvan worden op basis van uw instructies doorverbonden naar u of uw collegae. Per saldo bent u derhalve kwijt:

4 x 50 = 200 gesprekken per maand

200 afgehandelde gesprekken x €1,85 per gesprek = €370

50 doorverbonden gesprekken x €1,25 per gesprek = €62,50

Totaal = €370 + €62,50 +  €9,95 (abonnement) = €442,45 per maand

NB: Deze voorbeelden zijn ter indicatie. Voor een volledig kostenplaatje neem contact met ons op!

Ja, wij zijn aangesloten bij het onafhankelijke Trustpilot platform. Zie de getuigenissen van onze klanten hier.

Wij hanteren de algemeen aanvaarde servicegraad: 80% van de oproepen worden binnen 20 seconden beantwoord. Dit is dus maximaal 4 rinkels. Na de 4e rinkel krijgt de beller een algemene tekst te horen dat alle medewerkers in gesprek zijn in het Nederlands en daarna in het Engels. Het is onmogelijk om 100% van de gesprekken direct te beantwoorden omdat er namelijk altijd sprake is van piekverkeer. De ervaring leert dat de wachttijd heel zelden langer is dan 1,5 minuut maar meestal korter is dan 10 seconden

U kunt een afspraak inplannen met één van onze accountmanagers. Zij zullen tijdens het gesprek samen met u een onboarding doen waarbij u zelf online een account kunt aanmaken. Daarna is de dienst meteen klaar voor gebruik!

Dat kan maar houd u er wel rekening mee dat we elke maand abonnementskosten in rekening brengen. In principe kan dit geruisloos gaan omdat we de optie voor automatische incasso hebben.

Op de standaardtijden maandag t/m vrijdag tussen 8:30 en 18:00 uur is de antwoordservice beschikbaar, daarnaast hebben we ook een optie voor 7×24, neem hiervoor contact met ons op. Buiten de standaardtijden kunnen we ook een professioneel ingesproken bericht voor uw afspelen, doorschakelen naar een voicemail box of naar uw mobiel of een ander nummer.

Dat is geen probleem. Onze antwoordservice kan ook uw bestaande telefoonnummer doorschakelen en beantwoorden.

Onze tarieven zijn marktconform en gekeken naar de overheadkosten nog aan de lage kant. Wij willen graag een kwalitatieve dienst leveren en weten dat het inzetten van jong en onervaren personeel niet goed werkt. Daarom werken wij met ervaren mensen en zetten we zwaar in op automatisering van facturatie, fulfillment en andere backoffice processen om de kosten laag en dus de prijs voor u als ondernemer aantrekkelijk te houden.

Nederlands en Engels. Andere talen zijn helaas niet mogelijk. U zou op zoek kunnen gaan naar antwoordservice in het buitenland en vervolgens kunnen wij een keuzemenu voor uw bellers maken zodat ze afhankelijk van de taalkeuze (toets 1 voor Nederlands, toets 2 voor Duits) bij de juiste partij terecht komen.

Wij werken niet met een verfijnd script maar de telefonistes beschikken over 2 tabbladen waarin u de volgende informatie kwijt kunt:

  1. Een algemene instructie, hierin kunt u ook een top 3 van veel gestelde vragen en antwoorden kwijt
  2. Omschrijving bedrijf. Wat doet uw bedrijf, welke dienst e.d.

Het is dus niet de bedoeling dat u lange instructies in deze velden zet, wij kunnen dan geen kwalitatieve gesprekken garanderen. Hou het to-the-point! Wilt u wel dat onze telefonistes dieper op de inhoud ingaan? Neem dan contact met ons op voor een maatwerk offerte.

Verder kunt contactpersonen binnen uw bedrijf aanmaken en per contactpersoon een instructie aanmaken. Hier geeft u bijvoorbeeld aan op welke dagen iemand werkzaam is en of er wel of niet doorverbonden mag worden naar deze contactpersoon.

Ja, wij kunnen u van een telefoonnummer voorzien van iedere regio en dus ieder kengetal in Nederland, 010, 020, 085, etc.

Ja, voor sommige landen is dit mogelijk. Voor veel landen geldt wel dat u een zetel in dit land dient te hebben en dit ook kunt bewijzen (EU regels). Neem contact met ons op en dan kunnen we voor u uitzoeken wat de mogelijkheden zijn.

Jazeker. We hebben genoeg klanten die niet in Nederland gezeteld zijn. Zie ook onze website www.goodmorning-goodafternoon.com

We kunnen u zelfs voorzien van een internationaal telefoonnummer indien gewenst. Dan bespaart u flink op doorschakelkosten.

Technisch

In het algemeen kunt u via de meeste providers doorschakelen als volgt:

1. Toets * 21 * 085XXXXXXX #    (dus sterretje 21 sterretje, het 085 nummer en dan een hekje)
2.Neem de hoorn van de haak of druk om te bellen
3.U krijgt nu een bevestigingingstoon als het gelukt is (lukt het niet? kijk dan naar specifieke instructies voor uw telefoonprovider)

Om de doorschakeling op te heffen: #21#

Voor het doorschakelen van uw mobiele toestel zie de pagina doorschakelen mobiel.

Een compleet overzicht van hoe u een telefoon (telefoonlijn) naar ons kan doorschakelen staat in onze doorverbind pagina. Deze pagina is ook te vinden in uw “klanten portaal”. Staat uw telefoon of telefoonaanbieder er niet bij dan zoeken wij dit graag voor u uit.

Lees hierover meer op onze member-get-member uitleg pagina.

Mijn GMGM is uw persoonlijke klantomgeving/control panel.

Hier kunt u instructies kwijt die u realtime kunt wijzigen en meteen zichtbaar zijn voor ons telefoonteam. U kunt hier ook facturen inzien en notities en opnames van telefoongesprekken inzien en terugluisteren.

U kunt bij onze antwoordservice zelfs een onbeperkt aantal contactpersonen en/of afdelingen aanmaken. Iedere zgn. “sub-account” kan dan zelf zijn/haar doorverbind telefoontjes ontvangen en beheren.

Maar! Als u extra contacten in uw account aanmaakt dan kan de hoofdaccount (houder) ook de gespreksnotities en telefoon gesprek opnames terug luisteren van iedereen (afdeling) die “onder” dit account zit. Dit kan privacy gevoelig zijn; wees duidelijk hierover naar uw medewerkers.

Wij nemen alleen het deel van het gesprek op tussen beller en telefoniste; dus niet het gesprek tussen u / uw medewerker en de beller wat tot stand komt na het doorverbinden.

Een alternatief kan zijn dat u voor iedere extra contactpersoon een compleet nieuw account aanmaakt met een eigen telefoonnummer; ook binnen twee minuten klaar en zonder verdere verplichtingen.

Ja, dat is mogelijk. Wanneer u een sub-contactpersoon aanmaakt geef deze gebruiker dan de permissie ‘Bekijk en beheer contacten’. Hierna kan de gebruiker met zijn eigen account inloggen en gaat dan naar het menu Hallo {gebruiker}>Contactpersonen. Hier kan de medewerker zijn status wijzigen en optie tot doorverbinden.

Heeft u geen zin in ieder telefoontje maar wilt u wel de telefoniste spreken voor ruggespraak of doorverbinden?

Wij sturen met onze gesprekken een vast telefoonnummer mee, dit nummer is 085-7604646

Dit nummer beantwoorden wij niet. Heeft u een gemiste oproep en gebruikt u geen voicemail? Kijk dan in uw e-mail of in de beveiligde klanten omgeving of wij een bel-notitie voor u hebben achtergelaten.

De overeenkomst

Betalen doet u na het ontvangen van de factuur. Onze prijzen zijn scherp, dus betaal op tijd en voorkom extra kosten voor herinneringen.

Betalen kan dan ook op vele manieren; iDeal, Paypal, bankovermaking en automatische incasso.
In iedere factuur die u per e-mail ontvangt staat ook direct een link om de betaling uit-te-voeren.

Facturen zullen verzonden worden vanuit ons online platform phoneservice4all.com

Wij factureren standaard met Nederlandse BTW. Wilt u in aanmerking komen voor 0% BTW tarief omdat u niet in Nederland gevestigd bent dan kunt u dit aanvragen via e-mail.

Wij sturen iedere eerste dag van de nieuwe maand de factuur voor de kosten die u hebt gemaakt.

Zijn er geen telefoontjes geweest dan krijgt u een factuur met daarin alleen de abonnementskosten.

Betalen doet u na het ontvangen van de factuur. Onze prijzen zijn scherp, dus betaal op tijd en voorkom extra kosten voor herinneringen.

Betalen kan dan ook op vele manieren; iDEAL, Paypal, bankovermaking en automatische incasso. In iedere factuur die u per e-mail ontvangt staat ook direct een link om de betaling uit-te-voeren.

Privacy is hot! En terecht! Privacy en internet & telefoon(lijnen) moeten wij wel serieus nemen. Niet alleen onze techniek is hiervoor up-to-date maar ook onze medewerkers. Wij zijn dan ook duidelijk in een zin; wij respecteren een ieder zijn of haar privacy. Dit is inderdaad slechts een zin, maar is dan ook meteen alles duidelijk! Wij doen er gewoon alles aan, voor zover wij dit redelijkerwijs kunnen, om privacy te beschermen. Ook deze zin staat vastgelegd in onze algemene voorwaarden.

Het eerste account dat u voor de antwoordservice aanmaakt heeft administrator rechten. Zie het als de master-user. Dat betekent dat u met de inloggegevens van dit account alle gespreksnotities kunt teruglezen en voicelogs kunt beluisteren. Dus ook die van collega’s als u die als extra contactpersoon/subaccount hebt aangemaakt. U kunt dit vergelijken met de rechten die een netwerkbeheerder bij een bedrijf heeft. Die kan ook overal bij. Eigenlijk heel logisch dus. Wees hierover wel duidelijk naar uw collega’s. Dat is wel zo netjes.

Collega’s die u binnen een subaccount hebt opgevoerd (gebruik hiervoor hun eigen email adres en een uniek wachtwoord), kunnen alleen de gespreksnotities teruglezen van gesprekken die voor hen zijn uitgevoerd. Dat geldt natuurlijk ook voor het terugluisteren van de gespreksopnames.

Wilt u als administrator niet de beschikking hebben tot de gegevens van andere medewerkers (zgn. sub accounts) dan kunt u natuurlijk ook extra/aparte “hoofd” accounts aanmaken, natuurlijk ook gratis en zonder extra verplichtingen.

Ja. Wanneer u een account bij ons maakt kunt zelf een AVG verwerkersovereenkomst genereren via onze klantomgeving. Onze antwoordservice is voorzien van een gegevensbeschermingsbeleid, protocol datalekken, privacybeleid en verwerkingsregister.

De kosten voor het beantwoorden van uw telefoon hebben wij in een overzicht. U betaalt per gesprek en een klein abonnement. Als een gesprek langer dan de standaardtijd binnen uw pakket duurt is er een kleine extra vergoeding maar dit komt zelden voor. Verder is er nog sprake van een suppletie als u wilt dat wij inloggen in uw systeem of informatie gebruiken van een externe pagina.

Goedemorgen-Goedemiddag is opgericht in 2014 en is een Nederlands bedrijf. De dagelijkse operations worden gerund door een team van 3 accountmanagers en een telefoonteam van ca. 15 mensen die allen part-time werken.

De antwoordservice is er om ondernemers bereikbaar te laten zijn. Stabiele techniek, back-up systemen en protocollen nemen wij serieus. Een overzicht van wat wij doen om bereikbaarheid van onze klanten de borgen staat hier.

Ja! Het is niet “strafbaar” om eigen telefoongesprekken op te nemen voor dit legitieme doel.

Dit is niet stiekem; wij handelen namens u een kort telefoongesprek af. In dit gesprek verzamelen wij eventueel ook gegevens die wij door mailen; dat mag ook. Kort gezegd mag dit opgenomen worden omdat u “eigenaar” bent van dit gesprek (immers er belt iemand naar het nummer wat alleen aan u beschikbaar is gesteld om verder te verspreiden)

Wij handelen uw gesprek namens u af; zo simpel is het; u bent ook eigenaar van dit gesprek en dat mag u zonder voorafgaande toestemming gewoon opnemen.

Let wel, het verder openbaar maken van zo’n gesprek is niet altijd toegestaan.

Jazeker. Dit hebben we al voor meerdere advocatenkantoren gedaan, onze directie zal deze persoonlijk ondertekenen. Neem contact met ons op.

Om op te zeggen kunt u inloggen in de klantomgeving, daarna gaat u naar het menu ‘Diensten’ en dan ‘Overzicht actieve diensten’ en klikt u op de dienst die u ziet staan die u wilt opzeggen. Daar klikt u op de button ‘Dienst opzeggen’.

U kunt ook altijd contact met ons opnemen om de opzegging door te geven.

Heeft u een andere vraag? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder!

Een account aanmaken kost niets en is binnen een paar minuten gebruiksklaar.