Tarieven Antwoordservice

antwoordservice vrouw bruin 2

BASIS

(€1,99 per gesprek)
4
95
Per maand
  • Tot 40 gesprekken per maand
  • Direct bel-notitie per e-mail
    De telefonist(e) kiest uit een lijst met contactpersonen en de gekozen contactpersoon ontvangt direct na het telefoongesprek een e-mail met daarin een notitie. U kunt zelf de contactpersonen aanmaken in onze klantomgeving. Het is ook mogelijk om bij elke contactpersoon een Cc ontvanger toe te voegen.
  • Ruggespraak/Doorverbinden mogelijk
    De telefonist(e) kan optioneel de beller doorverbinden naar een extern (mobiel) telefoonnummer. U kunt zelf in onze klantomgeving instellen naar welke nummers er doorverbonden mag worden en u kunt deze optie ook per contactpersoon uitschakelen. Wij houden altijd eerst ruggespraak, zodat de ontvanger kan aangeven of het gelegen komt. U stelt deze optie zelf in per contactpersoon van uw bedrijf.
  • Uw eigen flexibele Control Panel
    Als klant kunt u bij ons inloggen in de klantomgeving en uw account instellen. Hier kunt u de instructies invullen en ook altijd wijzigen die wij in beeld te zien krijgen als er een gesprek binnenkomt maar u kunt ook de contactpersonen wijzigen die we te zien krijgen. Tevens kunt u opnames van gesprekken terugluisteren en notities inzien.
  • Belnotities met zoekfunctie
    Na elk gesprek dat we voor u afhandelen ontvangt u direct een notitie per e-mail maar u kunt ook binnen onze klantomgeving zoeken binnen de eerder gemaakte notities.
  • Terugluisteren gesprekken
    Beoordeel zelf of wij uw gesprekken goed hebben afgehandeld door te luisteren naar de audio opnames van de gesprekken.
  • 3 minuten gespreksduur
    = 180 seconden. Deze gespreksduur is inbegrepen bij elk GMGM-gesprek, inclusief het maken van de belnotitie. Bij onze concurrenten betaalt u al na 90 sec. een toeslag.
  • Acquisitiefilter
    Ons telefoonteam is ervaren in het onderscheiden en afhouden van acquisitiegesprekken. U krijgt daarvan wel altijd bericht.
Beste deal

STANDAARD

(€1,85 per gesprek)
9
95
Per maand
  • Vanaf 40 gesprekken per maand
  • Direct bel-notitie per e-mail
    De telefonist(e) kiest uit een lijst met contactpersonen en de gekozen contactpersoon ontvangt direct na het telefoongesprek een e-mail met daarin een notitie. U kunt zelf de contactpersonen aanmaken in onze klantomgeving. Het is ook mogelijk om bij elke contactpersoon een Cc ontvanger toe te voegen.
  • Ruggespraak/Doorverbinden mogelijk
    De telefonist(e) kan optioneel de beller doorverbinden naar een extern (mobiel) telefoonnummer. U kunt zelf in onze klantomgeving instellen naar welke nummers er doorverbonden mag worden en u kunt deze optie ook per contactpersoon uitschakelen. Wij houden altijd eerst ruggespraak, zodat de ontvanger kan aangeven of het gelegen komt. U stelt deze optie zelf in per contactpersoon van uw bedrijf.
  • Uw eigen flexibele Control Panel
    Als klant kunt u bij ons inloggen in de klantomgeving en uw account instellen. Hier kunt u de instructies invullen en ook altijd wijzigen die wij in beeld te zien krijgen als er een gesprek binnenkomt maar u kunt ook de contactpersonen wijzigen die we te zien krijgen. Tevens kunt u opnames van gesprekken terugluisteren en notities inzien.
  • Belnotities met zoekfunctie
    Na elk gesprek dat we voor u afhandelen ontvangt u direct een notitie per e-mail maar u kunt ook binnen onze klantomgeving zoeken binnen de eerder gemaakte notities.
  • Terugluisteren gesprekken
    Beoordeel zelf of wij uw gesprekken goed hebben afgehandeld door te luisteren naar de audio opnames van de gesprekken.
  • 3 minuten gespreksduur
    = 180 seconden. Deze gespreksduur is inbegrepen bij elk GMGM-gesprek, inclusief het maken van de belnotitie. Bij onze concurrenten betaalt u al na 90 sec. een toeslag.
  • Acquisitiefilter
    Ons telefoonteam is ervaren in het onderscheiden en afhouden van acquisitiegesprekken. U krijgt daarvan wel altijd bericht.

PRO

(€1,75 per gesprek)
29
95
Per maand
  • Vanaf 200 gesprekken per maand
  • Direct bel-notitie per e-mail
    De telefonist(e) kiest uit een lijst met contactpersonen en de gekozen contactpersoon ontvangt direct na het telefoongesprek een e-mail met daarin een notitie. U kunt zelf de contactpersonen aanmaken in onze klantomgeving. Het is ook mogelijk om bij elke contactpersoon een Cc ontvanger toe te voegen.
  • Ruggespraak/Doorverbinden mogelijk
    De telefonist(e) kan optioneel de beller doorverbinden naar een extern (mobiel) telefoonnummer. U kunt zelf in onze klantomgeving instellen naar welke nummers er doorverbonden mag worden en u kunt deze optie ook per contactpersoon uitschakelen. Wij houden altijd eerst ruggespraak, zodat de ontvanger kan aangeven of het gelegen komt. U stelt deze optie zelf in per contactpersoon van uw bedrijf.
  • Uw eigen flexibele Control Panel
    Als klant kunt u bij ons inloggen in de klantomgeving en uw account instellen. Hier kunt u de instructies invullen en ook altijd wijzigen die wij in beeld te zien krijgen als er een gesprek binnenkomt maar u kunt ook de contactpersonen wijzigen die we te zien krijgen. Tevens kunt u opnames van gesprekken terugluisteren en notities inzien.
  • Belnotities met zoekfunctie
    Na elk gesprek dat we voor u afhandelen ontvangt u direct een notitie per e-mail maar u kunt ook binnen onze klantomgeving zoeken binnen de eerder gemaakte notities.
  • Terugluisteren gesprekken
    Beoordeel zelf of wij uw gesprekken goed hebben afgehandeld door te luisteren naar de audio opnames van de gesprekken.
  • 3 minuten gespreksduur
    = 180 seconden. Deze gespreksduur is inbegrepen bij elk GMGM-gesprek, inclusief het maken van de belnotitie. Bij onze concurrenten betaalt u al na 90 sec. een toeslag.
  • Acquisitiefilter
    Ons telefoonteam is ervaren in het onderscheiden en afhouden van acquisitiegesprekken. U krijgt daarvan wel altijd bericht.
  • Klantenservice handelingen mogelijk
    Ons team kan basale klantenservice handelingen verrichten, zie onderaan deze pagina voor meer toelichting.

Indien een gesprek langer duurt dan 3 minuten wordt er 1,5 cent per seconde aanvullend in rekening gebracht. Het maken van de notitie is onderdeel van de gespreksduur. Voor het grootste deel van de gesprekken volstaat de norm van 3 minuten. 

Wanneer een gesprek moet worden doorverbonden naar uw toestel dan rekenen we 1 euro per gesprek additioneel, dit is ter dekking van de belminuten.

Waar wacht u nog op? Uw account is binnen een paar minuten gebruiksklaar.