Tarieven Antwoordservice

antwoordservice vrouw bruin 2

BASIS

(€1,99 per gesprek)
4
95
Per maand
  • Direct belnotitie per e-mail
    ℹDe telefonist(e) kiest uit een lijst met contactpersonen en de gekozen contactpersoon ontvangt direct na het telefoongesprek een e-mail met daarin een notitie. U kunt zelf de contactpersonen aanmaken in onze klantomgeving. Het is ook mogelijk om bij elke contactpersoon een Cc ontvanger toe te voegen.
  • Ruggespraak/Doorverbinden mogelijk
    De telefonist(e) kan optioneel de beller doorverbinden naar een extern (mobiel) telefoonnummer. U kunt zelf in onze klantomgeving instellen naar welke nummers er doorverbonden mag worden en u kunt deze optie ook per contactpersoon uitschakelen. Wij houden altijd eerst ruggespraak, zodat de ontvanger kan aangeven of het gelegen komt. U stelt deze optie zelf in per contactpersoon van uw bedrijf.
  • Uw eigen flexibele Control Panel
    Als klant kunt u bij ons inloggen in de klantomgeving en uw account instellen. Hier kunt u de instructies invullen en ook altijd wijzigen die wij in beeld te zien krijgen als er een gesprek binnenkomt maar u kunt ook de contactpersonen wijzigen die we te zien krijgen. Tevens kunt u opnames van gesprekken terugluisteren en notities inzien.
  • Belnotities met zoekfunctie
    Na elk gesprek dat we voor u afhandelen ontvangt u direct een notitie per e-mail maar u kunt ook binnen onze klantomgeving zoeken binnen de eerder gemaakte notities.
  • Terugluisteren gesprekken
    Beoordeel zelf of wij uw gesprekken goed hebben afgehandeld door te luisteren naar de audio opnames van de gesprekken.
  • Acquisitiefilter
    Ons telefoonteam is ervaren in het onderscheiden en afhouden van acquisitiegesprekken. U krijgt daarvan wel altijd bericht.
  • 3 contactpersonen
    = Om de kwaliteit te bewaken is het van belang dat uw het aantal contactpersonen waar wij notities naar kunnen sturen of naar kunnen doorverbinden beperkt houdt. Op deze manier kunnen we de gesprekken ook snel voor u afhandelen zodat de gemiddelde gespreksduur binnen de norm blijft.
  • 30 woorden per instructie
    = Om de kwaliteit te bewaken is het van belang dat uw instructies voor onze telefonistes beknopt blijven. Op deze manier kunnen we de gesprekken ook snel voor u afhandelen zodat de gemiddelde gespreksduur binnen de norm blijft.
  • 1,5 minuut standaard gespreksduur
    = 90 seconden. Deze gespreksduur is inbegrepen bij elk GMGM-gesprek, inclusief het maken van de belnotitie. Bij onze concurrenten betaalt u al na 90 sec. een toeslag.
  • Inclusief 1 uur support jaarlijks
    = Per jaar kunnen onze accountmanagers u ondersteunen met vragen over uw account, aanpassen van uw instructies en andere account gerelateerde zaken. Buiten de inbegreben uren betaalt u ons uurtarief per 15 min nauwkeurig op nacalculatie. Dit gaat altijd in overleg!

STANDAARD

(€1,85 per gesprek)
9
95
Per maand
  • Direct belnotitie per e-mail
    ℹDe telefonist(e) kiest uit een lijst met contactpersonen en de gekozen contactpersoon ontvangt direct na het telefoongesprek een e-mail met daarin een notitie. U kunt zelf de contactpersonen aanmaken in onze klantomgeving. Het is ook mogelijk om bij elke contactpersoon een Cc ontvanger toe te voegen.
  • Ruggespraak/Doorverbinden mogelijk
    De telefonist(e) kan optioneel de beller doorverbinden naar een extern (mobiel) telefoonnummer. U kunt zelf in onze klantomgeving instellen naar welke nummers er doorverbonden mag worden en u kunt deze optie ook per contactpersoon uitschakelen. Wij houden altijd eerst ruggespraak, zodat de ontvanger kan aangeven of het gelegen komt. U stelt deze optie zelf in per contactpersoon van uw bedrijf.
  • Uw eigen flexibele Control Panel
    Als klant kunt u bij ons inloggen in de klantomgeving en uw account instellen. Hier kunt u de instructies invullen en ook altijd wijzigen die wij in beeld te zien krijgen als er een gesprek binnenkomt maar u kunt ook de contactpersonen wijzigen die we te zien krijgen. Tevens kunt u opnames van gesprekken terugluisteren en notities inzien.
  • Belnotities met zoekfunctie
    Na elk gesprek dat we voor u afhandelen ontvangt u direct een notitie per e-mail maar u kunt ook binnen onze klantomgeving zoeken binnen de eerder gemaakte notities.
  • Terugluisteren gesprekken
    Beoordeel zelf of wij uw gesprekken goed hebben afgehandeld door te luisteren naar de audio opnames van de gesprekken.
  • Acquisitiefilter
    Ons telefoonteam is ervaren in het onderscheiden en afhouden van acquisitiegesprekken. U krijgt daarvan wel altijd bericht.
  • 6 contactpersonen
    = Om de kwaliteit te bewaken is het van belang dat uw het aantal contactpersonen waar wij notities naar kunnen sturen of naar kunnen doorverbinden beperkt houdt. Op deze manier kunnen we de gesprekken ook snel voor u afhandelen zodat de gemiddelde gespreksduur binnen de norm blijft.
  • 50 woorden per instructie
    = Om de kwaliteit te bewaken is het van belang dat uw instructies voor onze telefonistes beknopt blijven. Op deze manier kunnen we de gesprekken ook snel voor u afhandelen zodat de gemiddelde gespreksduur binnen de norm blijft.
  • 2 minuten standaard gespreksduur
    ℹ= 120 seconden. Deze gespreksduur is inbegrepen bij elk GMGM-gesprek, inclusief het maken van de belnotitie. Bij onze concurrenten betaalt u al na 90 sec. een toeslag.
  • Inclusief 2 uur support jaarlijks
    = Per jaar kunnen onze accountmanagers u ondersteunen met vragen over uw account, aanpassen van uw instructies en andere account gerelateerde zaken. Buiten de inbegreben uren betaalt u ons uurtarief per 15 min nauwkeurig op nacalculatie. Dit gaat altijd in overleg!
Beste deal

PLUS

(€1,75 per gesprek)
29
95
Per maand
  • Direct belnotitie per e-mail
    ℹDe telefonist(e) kiest uit een lijst met contactpersonen en de gekozen contactpersoon ontvangt direct na het telefoongesprek een e-mail met daarin een notitie. U kunt zelf de contactpersonen aanmaken in onze klantomgeving. Het is ook mogelijk om bij elke contactpersoon een Cc ontvanger toe te voegen.
  • Ruggespraak/Doorverbinden mogelijk
    De telefonist(e) kan optioneel de beller doorverbinden naar een extern (mobiel) telefoonnummer. U kunt zelf in onze klantomgeving instellen naar welke nummers er doorverbonden mag worden en u kunt deze optie ook per contactpersoon uitschakelen. Wij houden altijd eerst ruggespraak, zodat de ontvanger kan aangeven of het gelegen komt. U stelt deze optie zelf in per contactpersoon van uw bedrijf.
  • Uw eigen flexibele Control Panel
    Als klant kunt u bij ons inloggen in de klantomgeving en uw account instellen. Hier kunt u de instructies invullen en ook altijd wijzigen die wij in beeld te zien krijgen als er een gesprek binnenkomt maar u kunt ook de contactpersonen wijzigen die we te zien krijgen. Tevens kunt u opnames van gesprekken terugluisteren en notities inzien.
  • Belnotities met zoekfunctie
    Na elk gesprek dat we voor u afhandelen ontvangt u direct een notitie per e-mail maar u kunt ook binnen onze klantomgeving zoeken binnen de eerder gemaakte notities.
  • Terugluisteren gesprekken
    Beoordeel zelf of wij uw gesprekken goed hebben afgehandeld door te luisteren naar de audio opnames van de gesprekken.
  • Acquisitiefilter
    Ons telefoonteam is ervaren in het onderscheiden en afhouden van acquisitiegesprekken. U krijgt daarvan wel altijd bericht.
  • 20 contactpersonen
    = Om de kwaliteit te bewaken is het van belang dat uw het aantal contactpersonen waar wij notities naar kunnen sturen of naar kunnen doorverbinden beperkt houdt. Op deze manier kunnen we de gesprekken ook snel voor u afhandelen zodat de gemiddelde gespreksduur binnen de norm blijft. Bij behoefte aan >20 contactpersonen en/of andere wensen ontvangt u een op maat gemaakt aanbod.
  • 70 woorden per instructie
    = Om de kwaliteit te bewaken is het van belang dat uw instructies voor onze telefonistes beknopt blijven. Op deze manier kunnen we de gesprekken ook snel voor u afhandelen zodat de gemiddelde gespreksduur binnen de norm blijft.
  • 3 minuten standaard gespreksduur
    = 180 seconden. Deze gespreksduur is inbegrepen bij elk GMGM-gesprek, inclusief het maken van de belnotitie. Bij onze concurrenten betaalt u al na 90 sec. een toeslag.
  • Inclusief 3 uur support jaarlijks
    = Per jaar kunnen onze accountmanagers u ondersteunen met vragen over uw account, aanpassen van uw instructies en andere account gerelateerde zaken. Buiten de inbegreben uren betaalt u ons uurtarief per 15 min nauwkeurig op nacalculatie. Dit gaat altijd in overleg!
  • Klantenservice handelingen mogelijk
    Ons team kan basale klantenservice handelingen verrichten voor €1,50 additioneel per gesprek, zie deze pagina voor meer toelichting.

Indien een gesprek langer duurt dan de maximale tijd per gesprek dat per pakket geldt wordt er €0,03 per seconde aanvullend in rekening gebracht. Het maken van de notitie is onderdeel van de gespreksduur. Voor het grootste deel van de gesprekken volstaat de standaard. 

Wanneer een gesprek moet worden doorverbonden naar uw toestel dan rekenen we 1,25 per gesprek additioneel, dit is ter dekking van de belminuten.

Waar wacht u nog op? Uw account is binnen een paar minuten gebruiksklaar.