Werkwijze van ons team

Ervaring

Al onze telefonistes werken al langere tijd voor ons en weten precies wat u als ondernemer verwacht van een telefoondienst. Alle telefonistes zitten tussen de leeftijd spanne van 25-50 jaar jong en hebben dit werk gekozen als hun primaire baan.

De regie over het gesprek

Empathie is van groot belang bij dit werk. Zo zijn onze telefonistes altijd in de mindset om zich te verplaatsen in uw belang als ondernemer maar ook in het belang van de beller. Onze telefonistes zullen het gesprek binnen dit krachtenveld in goede banen leiden.

antwoordservice man 3

Team

Ons team bestaat voor het grootste deel uit dames. Het is een kleine overzichtelijke club en geen grote zaal vol mensen. Samen zorgen ze voor uw bellers. Er is continue communicatie onderling, geen anoniem gedoe.

Kwaliteit

Telefoongesprekken afhandelen is mensenwerk en hier gaat wel eens iets fout. Daarom hebben we een supervisor die continue een oog in het zeil houdt. Verder worden alle telefonistes onderworpen aan een streng inwerkproces met rollenspellen doen we regelmatig steekproeven om de kwaliteit te controleren. Verder kunt u natuurlijk zelf de opnames van de gesprekken beluisteren in uw eigen control panel!

Werkomgeving

Iedere telefonist(e) beschikt over een individuele kantoorruimte en over professionele apparatuur. De gegevens van uw bedrijf en van de beller komen via de speciaal voor ons gebouwde software in beeld. De telefoniste ziet zowel uw bedrijfsinformatie als de door u opgegeven instructies bij elk gesprek. U kunt aparte instructies opgeven voor meerdere contactpersonen binnen uw organisatie. Hiernaast kunnen terugkerende bellers herkend worden op basis van het caller ID, zodat de naam en andere gegevens van uw klant niet onnodig opnieuw gevraagd hoeven te worden.

Waar wacht u nog op? Uw account is binnen een paar minuten gebruiksklaar.