Werkwijze van ons team

Ervaring

Al onze telefonistes werken al langere tijd voor ons en weten precies wat u als ondernemer verwacht van een telefoondienst. Alle telefonistes zitten tussen de leeftijd spanne van 25-50 jaar jong en hebben dit werk gekozen als hun primaire baan.

De regie over het gesprek

Empathie is van groot belang bij dit werk. Zo zijn onze telefonistes altijd in de mindset om zich te verplaatsen in uw belang als ondernemer maar ook in het belang van de beller. Onze telefonistes zullen het gesprek binnen dit krachtenveld in goede banen leiden.

Werkwijze van ons team

Team

Ons team bestaat voor het grootste deel uit dames. Het is een kleine overzichtelijke club en geen grote zaal vol mensen. Samen zorgen ze voor uw bellers. Er is continue communicatie onderling, geen anoniem gedoe. Zie hier een overzicht van onze ervaren telefonistes.

Kwaliteit

Telefoongesprekken afhandelen is mensenwerk en hier gaat wel eens iets fout. Daarom hebben we een supervisor die continue een oog in het zeil houdt. Verder worden alle telefonistes onderworpen aan een streng inwerkproces met rollenspellen doen we regelmatig steekproeven om de kwaliteit te controleren. Verder kunt u natuurlijk zelf de opnames van de gesprekken beluisteren in uw eigen control panel!

Werkomgeving

Iedere telefoniste beschikt over een professionele headset met telefoontoestel, de gegevens van de beller komen in een door ons zelf gebouwd scherm terecht waar de telefonistes heel snel uw instructies ziet staan, de contactpersonen binnen uw organisatie maar ook kunnen ze terugkerende bellers herkennen op basis van caller ID en de notities van de voorgaande gesprekken raadplegen zodat de naam en andere gegevens van uw klant niet onnodig opnieuw gevraagd hoeft te worden.

 

Waar wacht u nog op? Uw account is binnen een paar minuten gebruiksklaar.

Test 30 dagen gratis