Klantenservice-handelingen

antwoordservice vrouw bruin 2

De teamleden van Goedemorgen-Goedemiddag kunnen u, naast de reeds bestaande telefoon-beantwoording, extra ondersteunen in uw bedrijfsvoering. Wij doen dit via Klantenservice-handelingen, die we aanbieden als toevoeging op uw bestaande PRO-account.

Wat voor soort handelingen verstaat Goedemorgen-Goedemiddag onder klantenservice-
handelingen? Hieronder enkele voorbeelden:

  • Direct met de beller een afspraak in uw online agenda boeken. Indien gewenst maken wij
    deze agenda voor u aan, maar u kunt ook een reeds actieve online agenda opgeven.
  • Tijdens een gesprek de status van een bestelling in uw administratie opzoeken en doorgeven.
  • Via een voor u gemaakte FAQ-pagina sneller en waar nodig dieper in kunnen gaan op de
    vraag van de beller. Zo wordt de beller al direct verder geholpen en besparen we u in veel
    gevallen het terugbellen.

Niet elk gesprek behoeft een klantenservice handeling. Maar áls die plaats vindt zal de telefonist(e) dit aangeven. U kunt dit verifiëren aan de hand van de informatie in de gespreksnotitie en u ziet een extra factuurregel hiervoor op uw factuur verschijnen.

Mocht u nog geen PLUS-account hebben, dan kunnen wij u deze service helaas niet aanbieden.
Overleg met uw accountmanager wat uw mogelijkheden zijn. De oplossing is vaak dichtbij.

Waar wacht u nog op? Uw account is binnen een paar minuten gebruiksklaar.