De teamleden van Goedemorgen-Goedemiddag kunnen u, naast de reeds bestaande telefoon-beantwoording, extra ondersteunen in uw bedrijfsvoering. Wij doen dit via Klantenservice-handelingen, die we aanbieden als toevoeging op uw bestaande PRO-account. Wat voor soort handelingen verstaat Goedemorgen-Goedemiddag onder klantenservice- handelingen? Hieronder enkele voorbeelden:
Direct met de beller een afspraak in uw online agenda boeken. Indien gewenst maken wij deze agenda voor u aan, maar u kunt ook een reeds actieve online agenda opgeven.
Tijdens een gesprek de status van een bestelling in uw administratie opzoeken en doorgeven.
Via een voor u gemaakte FAQ-pagina sneller en waar nodig dieper in kunnen gaan op de vraag van de beller. Zo wordt de beller al direct verder geholpen en besparen we u in veel gevallen het terugbellen.
Niet elk gesprek behoeft een klantenservice handeling. Maar áls die plaats vindt zal de telefonist(e) dit aangeven. U kunt dit verifiëren aan de hand van de informatie in de gespreksnotitie en u ziet een extra factuurregel hiervoor op uw factuur verschijnen. Mocht u nog geen PRO-account hebben, dan kunnen wij u deze service helaas niet aanbieden. Overleg met uw accountmanager wat uw mogelijkheden zijn. De oplossing is vaak dichtbij.
Waar wacht u nog op? Uw account is binnen een paar minuten gebruiksklaar.