Wijziging tarieven november 2019

Wij introduceren op 1 november 2019 nieuwe antwoordservicepakketten met een wijziging in het abonnementstarief van de huidige drie pakketten ZZP, MKB en PRO.
De tarieven per gesprek blijven ongewijzigd. De nieuwe tarieven zult u voor het eerst terugzien op de factuur van 1 december 2019 over de periode november 2019.

Wat betekent de omzetting voor u?

Onze antwoordservice blijft vriendelijk voor onze kleinverbruikers en periodieke verbruikers, het standaard pakket is de Antwoordservice ZZP.

 Antwoordservice ZZP 

  • Bestemd voor laag volume of incidenteel gebruik
  • Nieuw abonnementstarief: €5 per maand
  • Prijs per gesprek €1,95

Antwoordservice MKB

  • Interessant vanaf 30 gesprekken per maand
  • Nieuw abonnementstarief: €10 per maand
  • Prijs per gesprek €1,75

Antwoordservice PRO

  • Interessant vanaf 65 gesprekken per maand
  • Nieuw abonnementstarief: €30 per maand
  • Prijs per gesprek €1,50

 

Waarom deze tariefwijziging?

Onze dienst bestond in het begin alleen uit een 1 pakket waar geen abonnement voor betaald hoefde te worden. Dit was lange tijd onze onderscheidende factor. 
Echter door de jaren heen is onze onderscheidende factor meer en meer de kwaliteit van de gesprekken geworden die wij voor u voeren. En daarmee willen we doorgaan.

Een pakket zonder een abonnement was in beginsel een leuk idee maar blijkt in de praktijk niet goed te werken. De reden hiervoor is dat veel bedrijven geen stok meer achter de deur hebben om hun pakket op te zeggen, waardoor wij als management maar moeten gissen waarom een aantal accounts niet meer actief is. 
Uiteraard kunnen wij deze klanten nabellen, dat doen wij dan ook. Wij hebben hiervoor medio 2018 een accountmanagement team in het leven geroepen, misschien bent u al een keer door ze gebeld! Ze bellen namelijk ook onze trouwe en vaste klanten voor een periodiek gesprek.

Kort gezegd is het voor ons te duur om accountmanagement uren te steken in accounts die niets opleveren. Daarom dan toch maar een abonnement voor het ZZP pakket. U kunt het abonnement altijd makkelijk opzeggen door in te loggen in het beheerpanel en dan gaat u naar Diensten>Overzicht actieve diensten>Antwoordservice>Dienst opzeggen. Maar dat hopen we natuurlijk niet 🙂

Reacties zijn gesloten.