Een vaste accountmanager staat voor u klaar bij Goedemorgen Goedemiddag!

Elke klant is anders, elk bedrijf heeft haar eigen belangrijke aspecten, elk bedrijf is van andere omvang en branche en elk bedrijf heeft andere eisen en wensen. Om die reden heeft Goedemorgen Goedemiddag er een paar jaar geleden voor gekozen om te gaan werken met een vaste accountmanager voor iedere nieuwe klant.

Waarom een accountmanager van Goedemorgen Goedemiddag?

Onboarding

De accountmanager helpt de klant op weg bij het opstarten en het wegwijs maken in zijn/haar ‘controlepanel’ zodat de klant weet waar hij/zij gegevens kan invoeren, maar ook hoe hij/zij in een later stadium onderdelen kan aanpassen of uitbreiden.

  • Bijvoorbeeld bij het aanmaken van (1 of meerdere) contactpersonen. Indien er later uitbreiding nodig is, weet de klant zelf hoe hij/zij dit kan gaan doen.
  • Maar ook aan- of afwezigheidsmeldingen, de accountmanager laat zien waar een klant die het beste kan plaatsen en hoe hij/zij dit ook weer kan weghalen.
  • De doorverbindopties worden toegelicht en er wordt duidelijk uitgelegd wat de mogelijkheden zijn en hoe een klant die kan selecteren en veranderen.

Dit zijn nog maar een paar zaken van een hele range aan mogelijkheden en opties die worden toegelicht en behandeld met u en uw accountmanager.

Een klant krijgt hiermee een goede start en kan direct optimaal gebruik maken van zijn/haar nieuwe telefonische antwoordservice.

Eén maand nadat een klant gestart is

De accountmanager neemt weer even contact op om te horen of alles naar wens is gegaan, of de antwoordservice naar tevredenheid werkt en of er nog vragen zijn. Bij tevredenheid wordt de gratis proef omgezet naar een betaald account naar keuze.

Eenmaal ‘on board’ en dan?

Indien een klant, definitief aan boord komt van Goedemorgen Goedemiddag, blijft de accountmanager bereikbaar en inzetbaar voor alle soorten vragen van een klant. Dit kan gaan over facturatie, abonnementswijzigingen, uitbreidingen van een account, provider voorzieningen, vragen over gespreksnotities en nog veel meer.

Minimaal 1x per jaar zal een accountmanager een verzoek doen voor een periodiek gesprek om de tevredenheid te polsen en om het account door te nemen.

De accountmanagers van Goedemorgen Goedemiddag staan voor u klaar en u kunt zich focussen op uw werk, u bent altijd bereikbaar en u creëert een professionele uitstraling.

Reacties zijn gesloten.