Wijziging tarieven juli 2022

Wij introduceren op 1 juli 2022 nieuwe pakketten met een wijziging in het gesprekstarief van de huidige drie pakketten ZZP, MKB en PRO.
De tarieven voor het abonnement praktisch gelijk, worden zelfs 5 cent goedkoper. Naast het wijzigen van de bestaande tarieven zal er voor een aantal specifieke en aanvullende diensten ook extra tarieven worden doorgevoerd.

De nieuwe tarieven zult u voor het eerst terugzien op de factuur van 1 augustus 2022 over de periode juli 2022.

Wat betekent de omzetting voor u?

Onze dienst blijft vriendelijk voor onze kleinverbruikers en periodieke verbruikers, het standaard en kleinste abonnement is het ZZP pakket.

ZZP 

  • Bestemd voor laag volume of incidenteel gebruik
  • Nieuw abonnementstarief: € 4,95 per maand
  • Prijs per gesprek €1,99

MKB

  • Interessant vanaf 40 gesprekken per maand
  • Nieuw abonnementstarief: € 9,95 per maand
  • Prijs per gesprek €1,85

PRO

  • Interessant vanaf 200 gesprekken per maand
  • Nieuw abonnementstarief: € 29,95 per maand
  • Prijs per gesprek € 1,75

ENTERPRISE

  • Dit pakket is nieuw bij Goedemorgen Goedemiddag
  • Op maat gemaakt voor grotere bedrijven of organisaties met specifieke wensen.
  • We kijken graag samen wat het beste bij u past en maken een offerte.

De volgende kosten blijven ongewijzigd:

Indien een gesprek langer duurt dan 3 minuten wordt er 1,5 cent per seconde aanvullend in rekening gebracht. Het maken van de notitie is onderdeel van de gespreksduur. Voor het grootste deel van de gesprekken volstaat de norm van 3 minuten.

Wanneer een gesprek moet worden doorverbonden naar uw toestel dan rekenen we 1 euro per gesprek additioneel, dit is ter dekking van de belminuten.

Overige tariefwijzigingen die per 1-7-2022 zullen worden doorgevoerd:

  • Prijs per klantenservice-handeling: € 1,35
  • Publiceerbaar nummer per maand: € 9,95 + eenmalig vast € 24,95
  • Buiten openingstijden oplossing per maand: € 4,95 + eenmalig vast € 49,95
  • Welkomstbericht per maand: € 4,95 + eenmalig vast € 49,95

 

Waarom deze tariefwijziging?

In het afgelopen jaar heeft Goedemorgen-Goedemiddag wederom haar kwaliteit bewezen en veel nieuwe klanten mogen verwelkomen. Intussen stond ook de techniek niet stil. De software waarmee wij werken heeft enkele updates gehad en ook in het Control Panel aan uw kant zijn meerdere uitbreidingen doorgevoerd. Denk hierbij aan de typografische opmaak voor de instructies voor nog meer duidelijkheid, het kunnen toevoegen van een extra mailadres voor het versturen van de belnotities en het gebruik van enkele standaardzinnen voor veelvoorkomende situaties. Dat laatste houdt de notitietijd zo kort mogelijk en de notitie overzichtelijk.

Ook in 2022 willen we de ons kenmerkende kwaliteit blijven leveren en daarnaast onze diensten uitbreiden met de mogelijkheid om ons telefoonteam meer klantenservice handelingen voor u te laten verrichten.

Om onze ambities (hoge kwaliteit en veel service) ook in 2022 te verwezenlijken op een gezonde financiële basis, ontkomen wij er niet aan om de tarieven met ingang van 01-07-2022 te verhogen.

Wat voor soort handelingen verstaan we onder klantenservice-handelingen? Hieronder enkele voorbeelden:

  • Direct via een link met de beller een afspraak in uw agenda boeken
  • Tijdens een gesprek, de status van een zending online opzoeken en doorgeven
  • Via een link naar een FAQ kunnen komen en zo dieper in kunnen gaan op de vraag van de klant en de klant direct verder helpen tijdens het gesprek

In de afgelopen jaren hebben wij voor een beperkt aantal klanten al klantenservice-handelingen uitgevoerd. Echter, om dat op meer reguliere basis te kunnen aanbieden is het nodig gebleken deze handelingen apart te factureren.

Een telefonist(e) kan aanvinken dat er tijdens het gesprek een klantenservice handeling heeft plaatsgevonden. U kunt dit verifiëren aan de hand van de informatie in de gespreksnotitie en u ziet een extra factuurregel hiervoor op uw factuur verschijnen.

Ervaring leert ons dat dit soort gesprekken intensiever zijn alsmede langer duren , waardoor ons telefoonteam meer inzet en tijd nodig heeft en dit redden we niet meer met het huidige tarief.

Kunt u zich niet vinden in de genoemde tariefwijzigingen, bespreek dit dan altijd met uw accountmanager.

Reacties zijn gesloten.