Met ingang van donderdag 30 augustus hebben we wijziging aangebracht waardoor er bij ieder e-mail bericht dat u van onze telefonistes krijgt onderaan de e-mail drie linkjes staan waar u op kunt klikken om het gesprek te beoordelen:
Het enige wat u hoeft te doen is klikken op één van de linkjes en daarmee geeft u dan uw feedback meteen! U krijgt daarna nog een scherm waarin u een toelichting kunt geven maar dit is niet verplicht, die ene klik is al voldoende om het gesprek te beoordelen.
Wat doen wij met uw input?
- Allereerst geeft het een goed totaalbeeld hoe onze klanten onze dienst ervaren en hoe we de dienst kunnen verbeteren
- We krijgen hiermee een goed beeld welke telefonistes het beste in de smaak vallen
- Als klant heeft u een laagdrempelige manier om feedback op het gesprek te geven als er iets niet goed gegaan is, u hoeft ons niet een email apart te sturen of door te sturen
Wij vragen u dan ook vriendelijk om zoveel mogelijk gesprekken te beoordelen, hoe meer beoordelingen des te beter. Alvast bedankt voor uw feedback!