Heeft u een vergadering of bent u onderweg, maar wilt u wel bereikbaar blijven? Met de professionele antwoordservice van Goedemorgen Goedemiddag zorgen wij ervoor dat er geen enkel belangrijk telefoontje verloren gaat. Hoe werkt dit dan precies? We leggen het u graag uit.
U blijft bereikbaar via uw eigen nummer. Als u niet kunt opnemen, schakelen wij het gesprek door.
Met uw bedrijfsnaam en volgens het afgesproken script.
Naam, telefoonnummer, reden van het gesprek en actiepunten.
U ontvangt een notitie via e-mail of in het beheerpaneel.
Wilt u liever dat bepaalde gesprekken meteen worden doorgeschakeld? Ook dat is mogelijk, we regelen alles volgens uw wensen.
Voor onze professionele antwoordservice hebben we een heldere en efficiënte werkwijze:
U geeft al uw voorkeuren door. Denk aan de begroeting, welke informatie u wilt ontvangen en eventuele regels voor doorschakelen.
Wij gaan aan de slag en stellen alles in: belscripts worden gemaakt, contactpersonen worden aangewezen en, indien gewenst, zorgen we voor de koppeling met uw agenda.
Na de livegang behandelen wij uw telefoontjes zoals afgesproken.
U kunt op elk moment aanpassingen doen aan het belscript. U kunt de dienst bovendien op elk moment pauzeren.
Onze telefonistes zijn getraind in professioneel klantcontact en werken voor verschillende sectoren, van advocatenkantoren tot webshops.
Inbound en outbound zijn twee verschillende diensten. Bij Goedemorgen Goedemiddag richten we ons vooral op inbound dienstverlening. Maar welke vorm u ook kiest voor uw bedrijf, we stemmen alles eerst met u af.
Uw klant belt naar uw eigen nummer.
Wij nemen op met uw bedrijfsnaam.
Geen enkel belangrijk telefoontje meer missen.
Professionele telefonistes noteren afspraken, boodschappen en belangrijke gegevens.
Wij bellen actief naar uw klanten in uw naam.
Handig voor het bevestigen van afspraken of opvolgen van leads.
Geeft uw bedrijf een professionele en proactieve uitstraling.
U bespaart tijd, wij zorgen voor persoonlijke klantcontacten.
Door te kiezen voor de antwoordservice van Goedemorgen Goedemiddag bent u altijd bereikbaar, ook buiten kantooruren. Uw klanten worden vriendelijk en professioneel te woord gestaan, net zoals u het zelf zou doen. Daarnaast is het een flexibele oplossing. U hoeft geen extra personeel aan te nemen, maar kunt de capaciteit bij ons wel opschalen als dat nodig is. En Omdat u alleen per gesprek betaalt, blijft de oplossing betaalbaar.
Geen enkel belangrijk telefoontje meer missen en zeker weten dat uw klanten professioneel te woord worden gestaan? Probeer dan vrijblijvend onze antwoordservice.
Hoe verloopt de opstart van de antwoordservice?
Na aanmelding plannen we een intakegesprek waarin u al uw voorkeuren doorgeeft. Denk aan begroetingen, instructies, doorschakelregels en gewenste informatie. Daarna richten wij alles voor u in en kunt u snel live.
Kan ik het belscript later nog aanpassen?
Ja, u kunt het belscript op elk moment aanpassen. Heeft u nieuwe instructies of wensen? Geef ze eenvoudig door en wij passen het direct aan.
Hoe ontvang ik de notities van telefoongesprekken?
Alle gespreksinformatie ontvangt u direct per e-mail of kunt u terugvinden in ons beveiligde online beheerpaneel.Zo blijft u altijd op de hoogte.
Wat gebeurt er als ik zelf wil opnemen?
U behoudt altijd de regie. U kunt op elk moment doorschakeling aan- of uitzetten, bijvoorbeeld als u tijdelijk weer zelf bereikbaar bent.
Hoe werkt het bij een doorgeschakeld gesprek?
Als u heeft aangegeven dat bepaalde gesprekken doorgeschakeld mogen worden, bellen wij u of uw collega’s direct door zodra zo’n oproep binnenkomt – uiteraard volgens uw instructies.