Muggen, hor(r)en, buiten

Zo zit je op een verjaardag en vraagt iemand of je ook horren kunt regelen en plaatsen. Zo gezegd zo gedaan en niet veel later lijkt de hele straat hier wel oren naar te hebben. Zo is het gegaan en zo is Horrenstunter.nl ontstaan, aldus Bas van der Ploeg, eigenaar van Horrenstunter.nl.

Sinds April 2019 is Horrenstunter.nl, klant van Goedemorgen Goedemiddag bij de telefonische antwoordservice met een groot aantal doorgeschakelde gesprekken per maand.

Laten we Horrenstunter.nl even aan u voorstellen.

Dé Nederlandse specialist op het gebied van raamhorren en hordeuren.
Ze hebben horren van de beste kwaliteit en zijn met recht de goedkoopste van heel Nederland. Alle raamhorren en hordeuren worden op maat gemaakt in Nederland en ze leveren in heel Nederland en België.

Met een hor van de Horrenstunter.nl kunt u voortaan gerust slapen met het raam open. Ze  hebben een hor voor ieder raam, of deze nu naar buiten- of binnen open draait en of het nou een dakraam of draaikiepraam betreft.

Is het lekker weer, dan zet u bij voorkeur de tuindeur helemaal open voor frisse lucht. Met een hordeur op maat doet u dat voortaan nog sneller en zonder vliegen, wespen en muggen in huis.

Met een goede hordeur, kunt u uw huis goed doorluchten, gaat u zelf gemakkelijk naar buiten en ook weer naar binnen, terwijl u de insecten buiten laat.

Naast horren is er ook nog veel mogelijk op het gebied van raamdecoratie, specifiek ontworpen en geproduceerd voor alle soorten kozijnen, dus ook kunststof kozijnen. Denk hierbij aan diverse populaire raamdecoratie-producten, zoals de LamellaSplendid Pliss en Latende

Horrenstunter.nl verkoopt haar producten online via een webshop. Voor de bereikbaarheid van  klantvragen wordt er gewerkt met een online chatservice, een contactforumlier en een telefoonnummer.

De klantenservice van Horrenstunter.nl werkt nauw samen met de telefonische antwoordservice van Goedemorgen Goedemiddag waardoor een klant van de Horrenstunter.nl, binnen openingstijden altijd iemand persoonlijk aan de lijn krijgt. We houden een interview met de eigenaar van Horrenstunter.nl Bas van der Ploeg om te horen waarom hij zo tevreden is met de telefonische antwoordservice van Goedemorgen Goedemiddag.

  • Hoe is de keuze voor de telefonische antwoordservice ontstaan? Vanwaar de behoefte?

Destijds werkte ik overdag gewoon full-time in loondienst bij een werkgever en had om die reden geen tijd om overdag de telefoon op te nemen en te beantwoorden voor mijn eigen bedrijf. Om die reden ben ik met de antwoordservice gestart.

  • Hoe had je het telefoonverkeer vóór onze antwoordservice geregeld?

Bij de start van mijn bedrijf ging het natuurlijk nog maar om een paar telefoontjes, toen kon ik ze zelf nog wel beantwoorden of in een pauze terugbellen.  Maar dat werden er snel meer en dus niet meer voor mijzelf haalbaar in combinatie met mijn baan ernaast.

 

  • Wat maakt jou zo enthousiast over de telefonische antwoordservice?

Dat er gewerkt wordt met professionele- en vakkundige telefonistes die netjes hun script volgen.

  • Wat is het belangrijkste onderdeel voor jou van onze telefonische antwoordservice?

Dat mijn klanten altijd iemand aan de telefoon krijgen, ze worden persoonlijk te woord gestaan.

  • Waarom is de antwoordservice juist voor jouw business ideaal?

Ik werk bij Horrenstunter.nl met een klein team, waarbij je niet altijd gestoord wilt worden tijdens de taak waar je mee bezig bent. Wetende dat de telefoon opgenomen wordt, geeft mij rust en ik heb nooit een gemiste oproep. Want uit ervaring weet ik dat een gemiste oproep doorgaans ook een gemiste order is.

  • Wat zou je nog graag anders of beter willen zien?

Niets, hooguit dat ze het bespreken van de instructies en templates voor een script bij aanvang als je als nieuwe klant start dit direct goed samen met jou inrichten. Maar ik begrijp dat de accountmanagers van Goedemorgen Goedemiddag dit tegenwoordig ook doen, dus dat is helemaal top. Aan de hand van goed omschreven instructies en een duidelijke script weten de telefonistes precies hoe ze op moeten nemen en wat ze wel of niet met de beller kunnen bespreken.

  • Wat wil je zelf graag benoemen in dit interview?

Ik vind het mooi om te noemen, dat ik eigenlijk (en ik luister ze uiteraard niet allemaal) nooit een slecht gesprek hoor. En dat het veel professioneler overkomt dan als er sprake is van een callcenter waarbij je veel achtergrond geluiden hoort, waarbij de telefoniste niet in jouw geïnteresseerd lijkt en waarbij jouw klant zich niet serieus gehoord voelt.

  • Waarom zou iemand anders voor GMGM moeten kiezen?

Als je professioneel wilt overkomen en geen kansen wilt missen, moet je voor de antwoordservice van Goedemorgen Goedemiddag kiezen.