Interview met een klant van Goedemorgen-Goedemiddag: Buro Henck

Zet de mail uit, zet Goedemorgen-Goedemiddag in!

Maak kennis met Buro Henck, telemarketeer, gespecialiseerd in business development en complexe salesopdrachten én klant van Goedemorgen-Goedemiddag.

Buro Henck krijgt opdrachten waarin gebeld wordt naar koude of warme relaties. Toch zijn ze geen echt callcenter. Er wordt bijvoorbeeld niet met scripts gewerkt maar met vrije gesprekken. Er wordt niet met agents gewerkt maar met projectleiders.

Bij Buro Henck kunt u altijd rekenen op:

  • Een optimaal salesadvies
  • Ervaren marketeers
  • Een vriendelijke en persoonlijke toon aan de telefoon
  • Een enthousiast team

Via een klant van Buro Henck die al sinds 2014 de antwoordservice van Goedemorgen-Goedemiddag afneemt, is oprichter/directeur Helene Henckens al meerdere jaren bekend met de telefonische antwoordservice van Goedemorgen-Goedemiddag. Helene Henckens is voor haar eigen bedrijf ook begin dit jaar gestart met de telefonische antwoordservice. Helene is voor dit interview gevraagd door Goedemorgen-Goedemiddag en was direct enthousiast.

Hoe is de keuze voor deze telefonische antwoordservice ontstaan? Vanwaar de behoefte?

Omdat wij outbound bellen, kan het voorkomen dat we een inkomend telefoontje net even niet kunnen beantwoorden. We willen aan onze klanten een 100% opnamegarantie bieden en dat doen we door de professionele telefonisten van Goedemorgen-Goedemiddag in te schakelen.

Hoe had je het telefoonverkeer voorheen geregeld?

Als je een oproep mist weet je niet wat de reden van de beller was om contact op te nemen. Daarnaast vinden we het belangrijk dat iemand een persoonlijk contactmoment heeft met onze organisatie.

Via Goedemorgen-Goedemiddag heb je geen gemiste oproepen meer, je weet altijd wie er heeft gebeld, waar het over gaat en je kunt een keuze maken welke afdeling deze persoon het beste terug kan bellen.

Wat maakt jou zo enthousiast over onze telefonische antwoordservice?

Ik ben heel blij met mijn vaste accountmanager, dat maakt de relatie persoonlijk en ik weet dat er iemand is die bij vragen een oplossing kan bieden. Het telefoonteam van Goedemorgen-Goedemiddag weet vanuit de gegeven instructies goed hoe ze een telefoongesprek voor mijn bedrijf kunnen voeren en naar welke afdeling ze een notitie kunnen sturen. Ik vind het fijn dat ik met Goedemorgen-Goedemiddag echt een relatie heb kunnen opbouwen en een goede samenwerking heb gerealiseerd.

Ik vind dat het goed is dat er een ingebouwd feedback systeem is, als klant kun je dit gebruiken om eenvoudig en direct feedback op een gesprek te geven. De tarieven zijn ook zeer goed, ik vind het een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding.

Wat is het belangrijkste onderdeel voor jou van onze telefonische antwoordservice?

De betrouwbaarheid van Goedemorgen-Goedemiddag als professionele partner. Heel persoonlijk, heel constant, heel fijn.

Waarom is de antwoordservice juist voor jouw business ideaal?

In mijn geval wordt de telefonisten functie ondervangen zonder dat ik daar iemand voor in dienst hoef te nemen. Hierdoor ben ik altijd bereikbaar. Dat vind ik ideaal.

Wat zou je graag nog anders of beter willen zien?

Wat mij betreft mag de ‘feedback’ mogelijkheid anders genoemd worden of een andere manier voor gevonden worden. Misschien meer één algemene mogelijkheid waarbij een klant een paar zinnen kan schrijven met opmerkingen. De antwoordservice-pakketten zou ik anders benoemen, de huidige namen voor de pakketten dekken naar mijn idee niet de lading, ik zou nadenken over andere, meer passende namen hiervoor.

Wat zou je zelf graag willen benoemen in dit interview?

Ik vind dit interview heel prettig en heel goed dat jullie dit doen. Ik vind het prettig dat er periodiek contact is en iemand mij belt en vraagt wat je van de lopende zaken vind en hoe het met je gaat. Dat schept een band en een goede relatie.

Waarom zou iemand anders voor Goedemorgen-Goedemiddag moeten kiezen?

Telefoneren is veel meer dan alleen iemand die de telefoon aanneemt. Het is vakwerk, het is ook iets persoonlijks. Met telefoneren bereik je meer dan met alleen maar mailverkeer. Ik vind dat je als ondernemer een telefoniste moet hebben. Dus zet de mail uit, zet Goedemorgen-Goedemiddag in! Met Goedemorgen-Goedemiddag heb je meer focus op je eigenlijke werkzaamheden, een betrouwbare partner en de rust om je werk te doen omdat je weet dat de telefoon goed wordt opgenomen.

Website Buro Henck
https://burohenck.nl/