Dit had ik al jaren eerder moeten doen

Een interview met een tevreden klant van Goedemorgen Goedemiddag. Bob Avezaat en zijn bedrijf ATS Trading B.V. maken nu bijna 1 jaar gebruik van de telefonische antwoordservice van Goedemorgen Goedemiddag. ATS is een rijplaten en stempelplaten specialist. ATS Trading is al jaren met veel succes actief als leverancier van kunststof en stalen rijplaten en stempelplaten in alle typen en uitvoeringen. Tegen uiterst scherpe prijzen en met zeer korte levertijden

Waarom had je dit al jaren eerder moeten doen?

Dagelijks had ik te maken met meerdere gemiste oproepen en dus gemiste orders. Bellers waren niet meer te achterhalen en mijn klanten kregen te vaak niemand aan de telefoon. Mensen uit mijn omgeving tipten mij al wel eens dat er ook een dienst als een antwoordservice was maar de stap om het uit te besteden leek te omslachtig. Ik zag op tegen het inregelen en de hoeveelheid werk om het daadwerkelijk op te zetten. Vaak nam ik zelf de telefoon op, maar ik had niet de kans altijd accuraat te reageren, soms kwam het niet uit of soms was ik gewoon te laat met opnemen.

Al met al, heb ik véél te lang gewacht, ik had dit jaren eerder moeten doen.

Wat maakt jou zo tevreden over de dienstverlening van Goedemorgen Goedemiddag?

Met Goedemorgen Goedemiddag en de telefonische antwoordservice krijgen mijn bellers altijd iemand aan de lijn en worden ze altijd professioneel te woord gestaan. Het inregelen ging onder prima begeleiding vanuit Goedemorgen Goedemiddag. Na de online aanmelding werd er direct telefonisch contact gezocht en kreeg ik een vaste accountmanager toegewezen. Deze accountmanager licht alle mogelijkheden toe en maakt ons als klant goed wegwijs in het online klantenpaneel. Ook na de eerste aanmelding blijft de accountmanager mijn vaste contactpersoon voor vragen over- of aanpassingen aan mijn abonnement of klant account.

Nu ik de antwoordservice gebruik heb ik lucht en vrijheid gekregen, ik loop niet meer achter de feiten aan en ik weet altijd wie er heeft gebeld en wat de vraag is geweest. Op basis hiervan kan ik zelf de urgentie bepalen en actie ondernemen richting mijn klanten. Daarnaast is het ideaal dat ik gesprekken kan terugluisteren en dat de naam, het telefoonnummer en het emailadres van mijn klanten altijd netjes genoteerd worden.

Waarom is de antwoordservice juist voor jouw business ideaal?

Mijn business is een snelle business, de lijnen zijn kort en bondig; de klant belt, heeft platen nodig en wil direct een prijs en levertijd. Als ik niet snel genoeg reageer, belt hij een ander, de concurrentie is groot. Ik hoef nu geen orders meer te missen en dat is natuurlijk ontzettend belangrijk voor mijn bedrijf. De omzet aan gemiste orders stond niet in verhouding met de kosten van een telefoonservice als deze. Die keuze was daarom, weliswaar zoals eerder genoemd veel te laat gemaakt, maar zeker niet lastig.

Waarom zou iemand voor GMGM moeten kiezen?

De telefonische antwoordservice van Goedemorgen Goedemiddag is voor mij de absolute perfecte oplossing voor mijn telefoonverkeer en mijn klanten. Ik vind het een aanrader voor ieder bedrijf. Of je nu klein of groot bent, met veel- of weinig personeel en met- of zonder receptie. Voor alle situaties kan de telefonische antwoordservice van Goedemorgen Goedemiddag de juiste oplossing zijn.

Bob Avezaat  / ATS trading B.V.    / www.ats-trading.nl