De teamleden van Goedemorgen-Goedemiddag kunnen u, naast de reeds bestaande telefoon-beantwoording, extra ondersteunen in uw bedrijfsvoering. Wij doen dit via Klantenservice-handelingen, die we aanbieden als toevoeging op uw bestaande PRO-account.
Wat voor soort handelingen verstaat Goedemorgen-Goedemiddag onder klantenservice-
handelingen? Hieronder enkele voorbeelden:
Niet elk gesprek behoeft een klantenservice handeling. Maar áls die plaats vindt zal de telefonist(e) dit aangeven. U kunt dit verifiëren aan de hand van de informatie in de gespreksnotitie en u ziet een extra factuurregel hiervoor op uw factuur verschijnen.
Mocht u nog geen PLUS-account hebben, dan kunnen wij u deze service helaas niet aanbieden.
Overleg met uw accountmanager wat uw mogelijkheden zijn. De oplossing is vaak dichtbij.
Tel: 085 – 301 56 20
Wallerstraat 16D
2613 ZS DELFT
KVK: 58663665
IBAN: NL83ABNA0412826313
Goedemorgen-Goedemiddag is een handelsnaam van GMGM BV