Zo start u met onze telefoondienst

1

Maak een account aan

Maak uw account aan via de bestelpagina. Na het bestellen ontvangt u direct een uitnodiging voor een gesprekje met uw accountmanager. Die helpt u bij het instellen van uw account. Indien u voor het eerst bij ons bestelt regelt hij/zij ook uw gratis proefperiode.  (gratis proef van 30 dagen*).

2

Stel uw instructies op

Tijdens het intakegesprek krijgt u uitleg over ons handige Control Panel. U kunt daar meerdere contactpersonen en/of afdelingen weergeven, elk met eigen instructies. Misschien wilt u een publiceerbaar telefoonnummer, een voicemailbericht buiten onze openingstijden of een van onze andere extra services. Dit kunt u aangeven bij de intake, maar ook op elk gewenst later tijdstip toevoegen.

3

Schakel uw telefoon door

Tijdens het intakegesprek krijgt u direct een nummer toegewezen waar u naar door kunt schakelen. Dit zorgt ervoor dat uw instructies op het juiste moment bij onze telefonisten in beeld komen

4

Wij nemen voor u op

Wanneer we uw telefoontjes binnenkrijgen neemt de telefoniste op met uw bedrijfsnaam en past uw instructies toe. De telefoniste maakt van het gesprek een bel-notitie, deze krijgt u direct na het gesprek per e-mail toegestuurd (ruggespraak en/of doorverbinden ook mogelijk).

5

Betalen

Wij werken met automatische incasso, om voor u en ons de kosten laag te houden. Achteraf betalen is mogelijk, maar alleen na overleg.