• nl
  • en
Trustpilot
Inloggen
Goedemorgen Goedemiddag
  • Home
  • Hoe werkt het?
  • Tarieven & Bestellen
  • Referenties
  • Voorbeeldgesprekken
  • FAQ
  • Contact
  • Over Ons
    • Werkwijze
    • De voordelen van onze telefoondienst
    • Telefooncentrale Providers
    • Callcenter Software
    • Partner worden
    • Member-get-Member
    • Onze telefonistes
    • Twitter
    • Algemene Voorwaarden
    • Nieuws
Trustpilot
  • nl
  • en
09 12 2015

Geef uw feedback via Trustpilot

Trustpilot is een onafhankelijke organisatie die u als klant in staat stelt om een beoordeling over onze dienst te schrijven. Deze beoordeling/recensie wordt dan zichtbaar op onze Trustpilotpagina. Na enige tijd wordt deze score dan ook zichtbaar tijdens Google zoekopdrachten.

De score die u geeft kan niet door ons aangepast of verwijderd worden. Tevens controleert Trustpilot of alle beoordelingen ook echt van legitieme klanten zijn, fake beoordelingen zijn dus niet mogelijk.

U heeft per e-mail een uitnodiging ontvangen om uw mening te geven over onze dienstverlening. Indien u dit nog niet gedaan heeft vragen we u bij deze om dat alsnog te doen 🙂

We nemen uw feedback serieus, mocht u de uitnodiging  nogmaals willen ontvangen, dan horen we dat graag!

15 09 2015

Maandelijkse facturatie

De afgelopen periode hebben we vaak te horen gekregen dat men (u wellicht ook) niet blij wordt van de wekelijkse facturen die wij versturen. We zijn voor u aan de slag gegaan om de wekelijkse facturatie om te zetten naar een maandelijkse facturatie. Dit heeft heel wat voeten in aarde gehad, maar per 1 oktober is het dan zo ver.

Voortaan krijgt u op de 1e van de maand een factuur met een betalingstermijn van 14 dagen. Daarmee ontstaat er in feite een betaalperiode van 6 weken voor de afgehandelde gesprekken, een termijn die ons alleszins redelijk lijkt. We gaan er dan ook vanuit dat deze factuurtermijn voor iedereen akkoord is.

Maakt u tevens gebruik van automatische incasso dan heeft u er geen omkijken meer aan. Nog geen automatische incasso ingesteld, neem contact met ons op voor een incassomachtiging.

Als u helemaal in controle wil zijn, raden wij aan om over te gaan op de nieuwe pre-paid betaaloptie waarover u verderop meer kunt lezen.

10 12 2014

Het geverivieerd-adres keurmerk op uw site?

geverifieerd-adres.nl opgericht door een van de vorige eigenaren van goedemorgen-goedemiddag is een oplossing om de betrouwbaarheid op het internet te verhogen en hiermee meer verkopen te realiseren.

Wat maakt dit keurmerk anders?

In tegenstelling tot veel website / webshop keurmerken is een actieve manier om te laten waar uw bedrijf bereikbaar is.
Na de eenvoudige maar effectieve 2 weg controle (eventueel met ID check) beschikt u over een online certificaat en kunt u het 3, 4 of 5 sterren logo op de website gebruiken.
De fysieke adres-controle hoeft dus niet plaats te vinden waar u bent ingeschreven maar kan plaats vinden waar het bedrijf bereikbaar is (eventueel deels anoniem gemaakt, of met toevoeging van een deel van de bankrekening op het certificaat)
Ook geverifieerd-adres.nl is zonder abonnement, eenmalig betalen en alleen pas als u dit wilt kan het certificaat verfrist worden.
Beter en veel goedkoper dan een passief keurmerk!
15 04 2014

Lokaal netnummer, 010, 020, 070 etc…

Leuk dat je klant bij ons bent!

Beste klant,

Bij het aanmaken van je account kreeg je meteen een eigen vast 085 telefoonnummer gratis ter beschikking. Makkelijk om naar door te schakelen en op je visitekaartje en website te zetten.

Een aantal van onze gebruikers vroeg ons of wij naast 085 nummers ook nummers met een meer “professionele” uitstraling kunnen leveren. Bijvoorbeeld het lokale nummer van de regio waar ze gevestigd zijn. Goed nieuws, dat kan inmiddels. Misschien wil jij ook een andere uitstraling en is een lokaal nummer ook voor jou interessant.

Je kunt een lokaal nummer aanvragen via je eigen klantportaal. Dit registreren wij dan voor je aan en zullen wij dan koppelen aan je bestaande 085 nummer.

Het lokale nummer kan je dan op al je uitingen vermelden en zal door ons voor je worden beantwoord.

Mocht jij dit nummer later wilt verhuizen om bijvoorbeeld zelf te gebruiken, dan kan dit. Hiervoor rekenen wij dan geen extra kosten (wel eventueel kosten die wij moeten maken voor het overschrijven, dit is afhankelijk van o.a. de nieuwe telefoon aanbieder).

Bekijk de verschillende netnummers.

Aanvragen kan alleen voor bestaande klanten in de beveiligde omgeving via de speciale link (de kosten zijn eenmalig)

Meer informatie om je op weg te helpen wil ik je anders graag ook telefonisch geven, wil jij misschien door ons terug gebeld worden?

Gebruik de volgende link om je telefoonnummer door te geven, wij bellen dan terug. Of reageer gerust op deze e-mail als je nog vragen hebt.

Wij hopen je snel weer te zien of te spreken,

hartelijke groet,

Goedemorgen Goedemiddag

Duidelijk en eerlijk!

1 2
Goedemorgen Goedemiddag
Links
    085-3015620
    Goedemorgen Goedemiddag
    • Home
    • Hoe werkt het?
    • Tarieven & Bestellen
    • Referenties
    • Voorbeeldgesprekken
    • FAQ
    • Contact
    • Over Ons
      • Werkwijze
      • De voordelen van onze telefoondienst
      • Telefooncentrale Providers
      • Callcenter Software
      • Partner worden
      • Member-get-Member
      • Onze telefonistes
      • Twitter
      • Algemene Voorwaarden
      • Nieuws
    • nl
    • en