Stel, iemand belt uw bedrijf en onze telefoniste neemt voor u de telefoon op. De beller wil een afspraak met u maken. Onze telefonistes kunnen dat dan snel en eenvoudig doen met tussenkomst van slimme software. U als ondernemer koppelt eenmalig uw Google of Office agenda.
Met onze tool kan de telefoniste tijdens het gesprek zien op welke plekken in uw agenda nog tijd vrij is ZONDER dat ze inhoudelijk in uw agenda kunnen kijken.
Vervolgens boekt de telefoniste de afspraak en komt deze automatisch in uw agenda terecht en krijgen zowel u als de beller een e-mail bevestiging. That’s it!
De agendabeheer service is een aanvulling op onze antwoordservice telefoondienst. Wanneer u eenmaal klant bent van ons kunt u in onze klantomgeving de dienst bestellen.
Voor de dienst betaalt u €45 euro eenmalig en €15 euro per maand per agenda-eigenaar.
Als u wilt zien hoe de agenda integratie precies werkt kunt u hieronder een afspraak inplannen met één van onze accountmanagers.