Een telefoondienst helpt bedrijven om telefonische communicatie te beheren. In tegenstelling tot gespecialiseerde antwoordservices die zich richten op inkomende gesprekken, biedt een telefoondienst allerlei diensten rondom telefonie. Dit gaat om inkomende en uitgaande gesprekken, klantensupport, technische support, verkoopondersteuning en nog veel meer. Precies waar u ondersteuning bij nodig heeft.
We bespreken de volgende onderwerpen:
Een telefoondienst helpt bedrijven om de telefonische communicatie te verbeteren. Dit kan om allerlei activiteiten gaan. Denk aan:
Aftersales – Een telefoondienst waarbij er direct hulp is voor klanten bij vragen of problemen. Denk aan allerlei soorten oproepen, zowel inkomend als uitgaand, op basis van vastgestelde instructies. In veel organisaties wordt dit ook wel aftersales genoemd. Aftersales helpt bestaande klanten te ondersteunen en verhoogt de klanttevredenheid.
Klantenservice – Een ander voorbeeld is de klantenservice. Een telefoondienst kan fungeren als het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij vragen worden beantwoord en problemen worden opgelost. Dit zorgt voor een stukje professionaliteit en biedt kansen om de loyaliteit van klanten te vergroten.
Verkoop – Een telefoondienst kan ook als verkoopondersteuning dienen. Dit is vooral handig als er ineens heel veel nieuwe leads zijn. Een telefoondienst kan ondersteuning bieden bij verkoopgesprekken en het nabellen van leads die zich online hebben aangemeld, waardoor de kans op conversies toeneemt.
Het uitbesteden van telefoondiensten biedt allerlei voordelen. Zo zijn getrainde professionals zoals van Goedemorgen Goedemiddag bijvoorbeeld in staat om telefoontjes snel en professioneel uit te voeren. Dit door behulp van de juiste software en professionals die daarin getraind zijn. Met eigen medewerkers is dit lang niet altijd op dezelfde manier haalbaar. Daarnaast geeft uitbesteden veel flexibiliteit. Dit betekent dat diensten aanpasbaar zijn aan uw specifieke behoeften zoals seizoensgebonden pieken. Ook is er een stukje continuïteit dat te waarborgen is zoals 24/7 beschikbaar zijn. Dit is niet altijd iets dat u van eigen medewerkers kunt verlangen. Zo is er ononderbroken iemand bereikbaar en ook buiten kantooruren. Zeker voor bedrijven met internationale klanten is dit ideaal of als er constant beschikbaarheid nodig is. Dit soort voordelen gaan ook op voor telefoondiensten rondom uitgaande telefoontjes. Hierdoor kunt u zich als bedrijf op uw kernactiviteiten richten en weet u zeker dat de telefonische communicatie goed geregeld is.
Direct aan de slag? Maak alvast een account aan en plan direct uw activatiegesprek in om de telefoondienst van Goedemorgen Goedemiddag uit te testen.
In tegenstelling tot een antwoordservice die zich richt op kleine tot middelgrote bedrijven en een telefoonservice die vooral organisaties met hoge eisen bedient, is een telefoondienst geschikt voor zowel kleine zelfstandigen als grote ondernemingen. Telefoondiensten zijn gevarieerd van aard, het gaat om simpele oproepen en doorverbinden of gespecialiseerde oplossingen die alleen bij een professioneel callcenter mogelijk zijn, zoals CRM-integraties en het beschikbaarstellen van gespreksanalyses. Dit soort oplossingen heeft niet iedere onderneming in huis.
Telefonie is bij makelaars van onschatbare waarde. Daardoor is het mogelijk om professioneel klantvragen af te handelen, het zorgt voor de juiste planning van afspraken en bezichtigingen of ondersteunt bij het genereren van nieuwe leads door middel van verkoopondersteuning. Dit helpt makelaars om de tijd beter te benutten en dienstverlening te optimaliseren. Heel logisch dus dat veel makelaarskantoren een externe partij in de hand nemen om ondersteund te worden.
Goedemorgen Goedemiddag biedt geen uitgebreide telefonische ondersteuning aan. Onze telefoondienst is vooral ingericht op het beantwoorden van inkomende telefoontjes en het registeren van terugbelverzoeken. Toch is dit voor veel bedrijven van grote waarde en maken allerlei organisaties graag gebruik van onze telefoondiensten.
Direct aan de slag? Maak alvast een account aan en plan direct uw activatiegesprek in om de telefoondienst van Goedemorgen Goedemiddag uit te testen.
Tel: 085 – 301 56 20
Wallerstraat 16D
2613 ZS DELFT
KVK: 58663665
IBAN: NL83ABNA0412826313
Goedemorgen-Goedemiddag is een handelsnaam van GMGM BV